• Binlerce ücretsiz uygulama, kullanım kolaylığı, hız, güvenlik ve daha fazlası...
  • Binlerce programın yer aldığı Ubuntu Yazılım Merkezi..
  • Libre Office programları, ücretsiz ve açık kaynak koduyla...
  • Programlara kolay kurulum ve kaldırma imkanı

Ubuntu’nun diğerlerinden farkı nedir?

Entrada escrita por: Berkan Meral

Bir işletim sistemi bilgisayarınızın çalışmasını yapan şeydir. Herhangi bir işletim sistemi bilgisayarınızdaki tüm programları çalıştırabilir ve tüm donanım ve yazılımı yönetmek için tasarlanmıştır. Örneğin; Microsoft Windows, Mac OS X ve Android işletim sistemleri.

Ubuntu, diğer işletim sistemleri ile yapabileceğiniz her şeyi yapabilirsiniz ve ek olarak:

Ø Her 6 ayda bir güncelleme.

Ø Açık kaynak kodlu özgür yazılım.

Ø Kullanım kolaylığı

Ø Virüs sorunu yok

Ø Netbooklar için özel bir dağıtım: Ubuntu Netbook Remix

Ø Tak-Çalıştır Özelliği

kaynak:http://www.yazarcizer.net/ubuntu-11-04-natty-narwhal-ve-ubuntunun-avantajlari/


0 yorum:

Yorum Gönder